marți, 8 decembrie 2009

... spaima ...

Intr-o zi vine matz la mine si ma roaga sa-i fac pierce in limba la un coleg de-al lui de clasa. Prieten cu el nu puteam sa-l refuz... si le sp sa intre. Il pun pe respectivul pe pat,eu imi pregatesc tot, ma spal pe maine (imi facusem l***emne de foc) ... si ma duc la el ii dau xilina sa o tina in gura ... dupa care il pun sa scuipe si sa stea calm. bineinteles k l-am intrebap apoi dak ii e frica de ace bla bla ... el nu ca nu ii e frica ca el e batzos. Buuun; iau acu ii trag limba si il strapung. Totul bun ... il las sa stea cu acu in limba vreo 5 min k nu a avut norocul sa se nimereasca tija de la pierce sa intre in ac (deobicei asa e, dar el a avut ghinion) ...si apoi ii sp ... vezi keu scot acu si bag pierce`ul ...el tot K ... pregatit ... dau sa scot acu si cand sa bag pierce`ul .... ce sa vezi ffrate? ... asta lesina :))) ... eu speriat ... sa nu-si inghita limba ... sau pierce`u(k ramasese in gura) ... dau sa bag mana dupa el ... si la om i se inclesteaza gura ... Cruuuciii ... si Sfinti ce am coborat atunci din ceruri nu am coborat niciodata (imi pare rau :P ) ...pana la urma imi scot degetu si ii dau palmi peste fatza .... matz de langa mine in loc sa-i dea si el palmi ... el ii dadea pumni in plex =)) ... si-asa nu mai respira asta ii dadea pumni crek vroia sa-l omoare:)) ... pana la urma se trezeste asta ... si eu reusesc sa-mi scot si pastarnacu din fund :)... dupa care il pun sa se spele pe fatza ... si el apoi imi zice. .. "azi toata ziua am fumat doar o tigara" ... si eu de acolo " esti prost" ?:)) ... in fine ... apoi il pun cu fundu pe veceu ... ca sa ii pun iar pierce`ul ... dar de data asta nu l-am mai luat cu puisor ca stai calmutz ca nuj ce ... Tras limba afara, luat pierce, fixat tinta, bagat direct de o sarit ala ca impuscat de pe WC :)) ....dupa ce i l-am pus ii revenise si lui culoarea in obraji si mie mi s-au calmat bataile inimii ...
Si cam asta am patit eu cu gaura in limba ... sper sa va placa ... povestea nu pierce`ul din limba ;)

Un comentariu: