luni, 7 decembrie 2009

Coleg de clasa prost alaturi de politie !


Se intampla intr-o zi de noiembrie ... nu ma intrabati cand k nu-mi aduc aminte bine dar cred ca era Marti. Un coleg de clasa prieten de ras la scoala , "fura" telefonul lui Strajer(e atat de prost ca-mi permit sa-i dau numele) si razand vine la mine si imi zice sa il tin. Bun, totul bine si frumos ... ies pe sala rad cu alti colegi de colege de generatie colegi de liceu cand deodata suna telefonul respectivului(era el de pe alt numar). Nu raspund ; termina el de sunat un coleg scoate bateria de la telefon si am impartit telefonul: e telefonul in sine, unul bateria, unul carcasa... in fine ... asta vin la ora si spune ca dak nu imi da-ti telefonul sun la politie bla,bla. Toata clasa rade:). Face ce face asta si a-2-a ora vine cu politia. El omu suna-se la 112 ca i se furase telefonu. Ajuns cu politaii in clasa intb unde e telefonul nimeni nimic ( eu intre timp il pusese-m pe un panou de curent) si trece la perchezitionare:) ... am trecut la perchezitionare si apoi incep oamenii sa caute in ghiozdane ... zic hop... hai sa-l chem pe tampit sa-i spun unde e telefonul. Zis si facut, ii spun unde e ... si politaii hop pe mine. De aici trec la politie ... Cum te cheama , de ce ai furat telefonul si cate si mai cate. m-au dus la sectie. Inainte de asta ma duc la masina ... intra colegu si dau sa intru si eu la margine ca omu k mi-e rau pe masina ... tot timpu trag la geam ... iar el de acolo ... "NU,NU... u stai la mijloc" m-a bufnit rasul si in gandul meu ... sa le zic "Stati fratilor ca nu is criminal" ... in fine trecem de asta; in masina .... o putoare de alcool ... ori era de la ei ... ori de la colegul acum nuj sigur ... sau probabil foloseau spirt inloc de after-shave:)) acum nu stiu ... in drum spre politie ... jigniri la adresa mea aduse de un taranoi de politai ... si-asa mai departe ... Ajuns la sectie incepe unu sa-mi ia datele ... nume prenume adresa ... cate si mai cate ( in gandul meu ceva normal) cand nici bine nu-mi termin fraza ... Porecle ai ? ... ma uit uimit la el si zic ...nuu ... ( na o fi o tehnica de-a lor) ... tatuaje ? :)))) (da fratiloor doua pe oua un taur la dimensiuni naturale pe buric si un cap de matz pe buca dreapta) ... nu, nu am, greutate : 64 de kg ( ideala a unu crminal in serie:)) ), cicatrici le spun drept si in fatza ... una aici mica pe mana ... cine ma stie cunoaste :) ... si cam atat ... zic gata ma duc la scoala in sfarsit. Tzeapa prostule .. ai uitat k ai omorat un profesor ai violat 2 copii si ai furat un telefon in gluma... hai amprente. Neuronul meu radea si se rostogolea de zici ca se dadea "dea barabula pe deal", intra ala imi pune tus din ala pe maine si incepe amprentele ... la degete, la palma la degetu mare tot la toate degetele in intregime ... la diagonala palmei ... la aratatoare ... de am zis k nu mai scap de acolo :)) mai trebuia sa-mi ia si mulaju la ureche si dioptria si totul bine si frumos ... Acum zic ... chiar c gata... Te-am pacalit dilimanule ... nu uita de baba aia care ai sechestrat-o 2 luni la ea in casa :)) si ca ai furat telefonul colegului in gluma... Hai la poze :)))) ... Ma duce intr-o camera imi face poza din fatza ... eu tot serios ... apoi ies si ma duc in camera ... el ma trage de mana si zice ... hai si afara :)) ... ma duc afara si acolo imi face poze si din fatza si din ambele profile ... mai rau k la ultimul criminal si ultimul profanator de morminte crek ... Macar trebuie sa ii zic sa-mi arate cum am iesit poate pastram pozele si pentru diploma de bacalureat sa nu mai dau bani pe altele ... si cam asta a fost itamplarea cu colegul meu cu un IQ foarte ridicat si politia din C-lung Moldovenesc ... altii calca copii pe strada si fura din magazine dar nu-i baga in seama ... eu pentru o joaca ma aleg cu dosar :))) ... Dar mai tare a fost reactia mamei ... "mami trebuie sa mergem maine la politie(ii povestesc eu toata faza) .. la care ea cu vocea ridicata ... "esti prost ?! Eu am un patron la care lucrez nu pot sa lipsesc cand vor ei ... " ... eu: "na pai ma duc singur" ... mama: tu chiar esti prost ? u ai scoala maine anu asta ai bac ... daca chiar vor sa vb cu noi, invitai la tine la un ceai :)))) . Noroc ca am o mama in minte cu mine :)

Un comentariu:

  1. :) mda. ce sa le ceri unora care nu stiu cum sa isi mai scrie in frunte cat sunt de prosti? e funny.. u ai avut draci, da pe mine m-ai cam facut sa rad cu toata povestea asta:))

    RăspundețiȘtergere