luni, 7 decembrie 2009

Girl Next Door

O zi ploioasa de iulie ... mai pe la sfarsit, sunt chemat de un prieten sa-l ajut la nijte lemne la o cunostinta de a lui. Ma imbrac in haine de scandal si cobor jos ... ajung la locu faptei fac treaba ce fac terminam noi tot ... si vine un fost prieten bun si ne spune " bai baieti sa stiti ca na poate merem azi la stana" ( era vb de mult sa mergem sa mancam un balmos de la mama lui de-acasa). ok zis si facut ... terminat treaba adunatura la tipul care il ajutasem la treaba ... si cand ajung acolo pe cine sa vad ... pai o tipa necunoscuta ... nevazuta de retina mea niciodata in "cnceru`" asta de oras. Nu zic nimic ... "impertinent de fire" cum mai sunt eu ... nu fac cunostinta ne imbarcam si mergem la gratar ... (ca la stana nu mai vroiam ca nu se putea ajunge cu masina si cte chestii ploua afara nu puteam face nik cu oile[nu prostii sau altele]) spre Iezer. Acolo fac cun cu ea ... aflu cum o cheama si mai aflu ca e verisoara une ff bune prietene. pana sa ajungem acolo afara turna cu galeata dar noi tot mergeam spre lac. ajunsi acolo ... stam putin la o masa acoperita(multumim celui/celor care au facut-o) dupa care se opreste ploaia si iese soarele. OoO .. super .. date la facut foc cu lemne ude ca sa poti pune carbunii in fine ... Sarim peste ... trecem la "ea" actiunea principala ... asa ... chnuaiala toata ziua ... ras de ea/cu ea ... cate si mai cate... (am luat atunci o palma de toata frumusetea peste fata de-mi venea sa o arunc pe "ea" in lac cu tot cu haine... bineinteles ca-mi trecuse prin mintea bolnava si planul cum sa o arunc dar era destul de frigutz afara asa k am renuntzat) ... vine vremea de plecare trebuia sa ajunga acasa la Roman si na drum lung cale nuj cat de batuta dar imp e ca avea mult de mers. Trece si ii imbratiseaza pe toti pupa nuj ce ... eu ofticat pe ea imi caut de lucru ... strang gunoaie nuj ce ... pana la urma ma astepta pe mine ... si toti striga asa intr-un glas"hai wa vasy sa te pupe fata " ... ma duc ma pupa ... si ca sa vezi in minutele ce urmeaza ... paaac... mi se punea pata ... sa inebunesc nu alta ... (acum k mi se pune si mie pata pe tine u pleci ... gandul meu sa batea sa-i zic sa mai stea ... si mana ii facea PA ). Ajungem si noi acasa intru pe net aflu adresa ei de hi5 ... ceri id ... imi rasp ... si asa ajungem sa vb ... toata noaptea fratilor stat si vb cu ea .... si cate si mai cate si dak am fantezii cu ea ... ca sa-i scriu si nuj ce ... in fine amanunte ...:)) ... ii scriu ca nu am de gand sa-i divulg fanteziile mele cu ea ... nu ca nu as fi avut ... da erau prea multe frate incat ochii imi faceau ca jackpotu` la jocurile de noroc ... vb ce vb ... ma suna iar prietenul cu lemnele ... asta fiind pe la 11 amiaza a-2-a zii ... "hai te rog k am lemne vina si ma ajuta" ... Dus, ajutat prieten lemne, venit casa facut curat, luat somn. asa gandea procesoru meu ... dupa o noapte de vb pe mess. Luat eu somn dar pana cand ... la 6 suna telefonul ... cine suna ... "Girl Next Door" asta fiind "ea" nu va ganditz la vecina ca ea era mica (si acum este) si eu nu aveam chef :))(asta e un banc cu maria si Ion ... ci-l spun poate cu alta ocazie ) ... "ce mai faci ... ai dormit ... te gandesti la mine ... "da uite acum te visam (caterinca) ... nuj ce ... vb vreo 50 de min ... inchide ... "pffiiiuuu ... pot sa fumez si eu o tigara" (atunci eram fumator) ... mai fac ce mai fac ... vine un prieten pe la mn stam radem glumim ... nu futem decat trante ca nu aveam ce .... si asa zbura timpu ... pe la ora 10 suna soneria (bine ca intre timp mai sunase telefonu de vreo 2 ori si tot asa vb cate 1 ora cu respectiva) ... ce sa vezii ... cine e la usa ... "EA" ...mi s-au inmuiat picioarele :)) am ramas 2 min ... m-am uitat fix la ea ... fara sa zic nimic ... la care ea " pot sa intru " ... ( nu mai stai la usa ce dreq cauti aici la ora asta ... is minor ... vrei bula ... striga bunatatea din mine) aaaa.... DA ... looogic :)) ... nu mai tin minte cand l-am fugarit pe prietenu ala al meu din casa:))) ... dar stiu ca a iesit ... si noi dupa el :)) ... asta dupa ce am facut schimb de adn si imi facuse ea un masaj cu nuj ce crema cu aroma de cocos :)) ... mergeam sa cumparam lumanari ... ca ea vroia lumanari :)). tzac pac ... urcam in masina ... ( :)) avea si masina si era si cu 4 ani mai mare ca mine :)) n-ai treaba) mergem la Poptamasi luam lumanari ... si in drum spre casa opresc aici in vecinatate si fur si nijte trandafiri :D ... tot intepat zgariat ... mai am puterea sa mai imprastii si petalele de trandafir pe pat ... si mai departe ... las bogata voastra imaginatie sa credeti ce vreti voi k eu oricum nu va spun.

Cam asta am patit eu cu fata de alaturi de mine :))

Un comentariu: