miercuri, 9 decembrie 2009

Prietenie !


Prieten adevarat sau cel mai bun prieten !? Mit fratilor ... ca si inorogul de altfel. E ca si cum ai crede inca in Mos Craciun. De cate ori ti-a rasp prietenul tau adevarat la telefoane la 2 noaptea.. de multe ? atunci de cate ori l-ai rugat ceva atunci la 2 noaptea cand l-ai sunat si el te-a servit? Si aici nu ma refer la un numar de telefon, sau la o poveste de noapte buna. Suna-l si roaga-l sa-ti aduca o cana de apa ... sau suna-l sa vina sa crapati nijte lemne sau mai stiu eu ce dreq. Nici unul ... sau poate is eu mai prost :)) ... desi nu cred. Da, ai prieteni buni, f buni, excelenti, de pahar, de palavra, de sport unii au si de nevoie si tot asa. Dupa ce toti te-au lasat balta nu mai ai unde sau la cine sa apelezi ... sau poate da ... la familie ;) ... UUaaaUUU. Am crescut mare am 16-17, major, scap de familie esti independent faci ce vrei, dai de droguri iti place, is faine senzatiile ... stiu. Dar inloc unu sa zica ... hai frate sa le lasam inpl ... ei nuu, hai mai luam hai cev mai tare, hai plm ... si asa te distrugi, te mai certi si cu prietenii cateodata ca doar na ... mai fumezi mai bei ... te iei la bataie ... cu prietenii tai "adevarati", alteori de la o femeie nu neaparat de la bautura( am si eu o poveste vb din proprie experienta), mai ramai cu 2 -3 prieteni ... dar nu cine stie ce legaturi ff stranse intre voi, cu familia te-ai certat atunci cand au aflat ce faci( si dak ink nu au aflat, o sa afle stai linistit) si ramai a prost pe lume ... dupa care ia-o iar de la 0 fa-ti prieteni ... cauta-ti femeie. fa-ti copchii sa ai de o echipa de fotbal si ai grija sa nu faca si ei ca tine ...
Cam greu nu ?! ei bine ... mai greu e pentru tine cand iti mai si spun : "si tu ai fost la fel" si u ii spui : "pai tocmai de aia si eu nu vreau sa faci u ce am facut si eu ca nu e bine" ... dar la care el " na si ce ... dak u nu ai murit eu nu mor " ... si na ... fa-i ceva ... doar u ai fost mai rau ca el... si tot asa ... si dak il bati ... stai linistit mai rau faci ... apoi inloc sa vina sa vb cu tine probleme lui ... o sa se duca la "cel mai bun prieten" al lui ... si o sa povesteasca ... si o sa te uite pe tine ca ii esti tata sau ma rog mama ... si vb tot cu el. O sa te simti f bine atunci ...
Ai grija de ceea ce iti rezerva viit ... si nu ma refer sa te gandesti la el incat sa uiti de prezent... pentru ca u prezentul il traiesti nu viitorul ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu