joi, 10 decembrie 2009

Cel mai tare revelion !


Mdea vine craciunul vin sarbatorile ... faceti ce faceti numai ca mine sa nu ajungeti;)) .
Si totul incepe cam asa... Programat de o sapt cred sau mai bine sa facem revelionul dintre 2007-2008 la copilul acasa :D. Buun, nici o problema. Strangem noi bani cumparam bautura de credeai k o baut o armata, mancare multa si na restu suc bla bla care tot in categoria bautura defapt ... ca doar nu o mesteci:)). Asaaaa, ajungem noi la locul respectiv ... si dai vasy pe baute si beau si beau ... si mai stau si mai beau :)) si mai muie ca deja eam beat :)) era ora 10 juma eu eram teapan de beat. bine ca nu mi-au ajuns doar mainele mele sa beau ... ca-mi mai turnau si altii ... sa ajungi u sa bei din 3 doze de bere odata:)) ... si cate 2 pahare de garone ... asta e impertinenta frate. in fine... m-am facut muci si ma duc sa dorm. Pe la 11:55 toata lumea iese afara... se face ora 00:00 Toti "La Multi Aniiii! 2008 " eu pl ... dormeam ca ultimu alcooolic in casa fratilor . Si imediat vine o fosta prietena la mine, eu cum dormeam cu fatza in joc ... ma intoarce ca o carpa, ma pupa odata pentru Sf. Vasile si odata de Anul Nou . Faceam noi schimb de ADN acolo, cand deodata ... fuuuurtuuuunaaa ... vroiam sa-i arat ce am mancat inainte sa vin la revelion :) . si zic sa nu-i arat chiar in camera, sa ma duc afara ... da de unde am iesit din prima camera si am dat in a 2-a :)) si tot ii varsam da ma invarteam in cerc :)) zici ca marcam cercu de la mijlocu terenului de fotbal cu mancare :)) dupa care m-am gandit sa merg la soba :)) . Vine Flo in camera si cand vede ce am facut :)) ... mai sa incebuneasca :))si-mi zice: " hai sa invartim toalele(era casa parinteasca din aia cu toale facute la razboiul de cusut sau cum ii zice) pe partea cealalta. Zis si facut ... Am invartit tot si ma duc la somn. Dimineata ma trezesc si dau si eu ca omu sa ma duc sa iau o gura de aer. Cand ies pe hol si dau sa ma incaltz ... ce sa vezi ... mancarea altuia digerata statea acum la mine in adidas:)) ... mergi frate acasa:)) bineinteles ca m-am intors in camera si cand am intb cine e responsabil biata fata s-a bagat sub pat de rusine :)) . Dar asa cum era si ea mahmura, s-a dus afara si mi-a spalata adidasu cu zapda de n-am crezut k-mi crapa venele cand m-am incaltat in adidasi:)). noroc k a venit un taximetrist dupa noi si nu am avut mult de indurat. dar partea mai naspa e ca dupa ce a venit mama lui Copilu si a intrat dupa o sapt in casa, era un miros de si mustele picau pe jos. Si cand a ridicat tolul si-a facu epilare instantanee in nas. si vine la flo si nu stia dupa cine a spalat el covoarele ... ca pana la urma sa-i multumesc si sa-i dau o bere ca a facut treaba in locul meu :)) ... Cam asa mi-am petrecut eu revelionul din 2007-2008.
Sper ca acesta sa fie pe jumate macar ca cel din 2008-2009 ... macar 50% :)

Un comentariu: