miercuri, 9 decembrie 2009

"fete"


Dintr-un total de 22.000 de locuitori cat are catunul nostru sa zicem ca 3000 sunt mosnegi, 7 mii oamnei de varsta a doua si 12.ooo tineret din care 7 mii baieti 5 mii fete ... (presupunerile mele) ... din alea 5000 de fete ... 500 sunt fete la locul lor cuminti si virgine, .. 3000 se ard in draci, si 1500 is PITZI :> ... si aici vroiam sa ajung. Frate, sunt crizat de fetele astea ... nu au o paine pe masa acasa, nu au bani de cablu poate ... sa nu mai vb de restu, dar ele sunt fete cu fitze. Vai sariiva-ar ochii ... mancati coaja de paine uscata cu umbra mucegaita de salam si in oras va credeti miezu`. Sa fim seriosi ca nici voi nu va credeti fitzele uneori. Acasa luati si mulgeti vaca, va faceti temele impreuna si in oras mananci numai in Bucovina(restaurant mai select de la noi din catun) cu bani de alocatie sau ma rog imprumutati. Ca veni vb de asta, pentru cunoscatori stiti mini pub`ul de pe platou "diesel" sau ceva in genu ... si vine ai madam fitzoasa ... cu o prietena care ii zice: "hai fato sa intram la un suc sa ne salutam si prietenii(erau nijte colegi de clasa probabil)" la care fufizoana ii rasp: "Aiiiceeea ... eu nu intruuu aiceeea" ... Se intampla sa fiu langa ea atunci ... vaaai saritzar balega de sub unghii... pe bune nu vrei sa intrii ( bine k nu i-am sp ... nu-mi permit sa-mi bat joc de ea ... doar cine dreq sunt eu... ?). Ti-a scapat maicata un leu in plus peste 10 si acum ai fitze ...Asta cred k e cel mai bun exemplu care am putut sa vi-l dau ... vazut si asuzit de catre mine. Pe proastele astea le-as sechestra la mine in casa si le-as da sa manance numai paine cu apa cu zahar ... si toata ziua sa spele faiantza din baie cu periutza de dinti ... si sa crape lemne sa castige banii aia ... sa vada cum e si apoi sa faca fitze ... Decat sa traiesc cu o femeie de asta ... mai degraba imi dublez bataturile in palma ... cam atat am avut de zis :|

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. FOARTE FOARTE ADEVARAT
    100% de acord cu tine
    ma bucur ca am scapat de orasul ala din cauza asta... :) Tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere